Sunday, February 21, 2010

jauhnye jj alor gajah..jauh lagi gunung ledang

selepas 3 hari bercamping kt gunung ledang kitorang(budak2 BBU3-3-3+bbp due org+ep sorang) da selamat smpai kt umah masing2..da seronok kat ats sane.skrang sume cam palat tido. aku still kekal champion bangun kul 6.30 A.M. aktiviti gunung ledang selame 2 hari tu,aku kasik 5 bintang-bintang.
walopon ade kekurangan alatan tp not bad la ntuk kali pertame. sume yg ikut g sane tuh,korang dapat respect dr aku. aku bangge ngan korang. kepade awek2 yg pegi gunung ledang yg ade perasan kitorang kt sane.maaf diucapkan,kitorang tgh syok menikmati alam.tade mase nk say hi kat korang.korang x best.kitorang suke air.pesanan kepada tukang gambar dan pemegang kamera sile tlg upload gambar2 kat facebook ke youtube ke google ke.asal ade sudah.gua nk simpan.(btw.gambah x senonoh kalo brani try la upload)
gua x takut langsung.

wei wei wei..next time pegi.lagi ramai lagi cool.tp kene prepare something nicer.
:D

No comments:

Post a Comment