Monday, January 25, 2010

oh post office!

pagi-pagi hari aku da semangat arini setelkan sal muet.ok
semangat da ade.tahap kerajinan 100%.duit nk bayar cukup.

lepas amek epah kt mc.lam kul 2 trus gerak.g mmu dlu.beratur lam 10 minit
pastu ade mamat ni potong line tanye uncle office tu."wang pos ade lagi pakcik?"
pastu ade dengar die bitau kawan die."alamak..da abes la."
kecewe.aku berlari keluar pos office.duk kat padang.nangis-nangis. seb bek mr chua datang.aku pn tanye."sir,paling dekat post office dr sini kt mane ye?"
die cakap kt air keroh.
ceria mendengar aku pon berlari ke kereta ijul.pap! tutup pintu.setat keta trus gerak air keroh.sblom tuh da usha meter minyak..alamak.da nk kering ke?..terus bawak kete.isi minyak.da isi.ok semangat dtg balik.g ke air keroh.drive punye drive.
post officenye mane? 2 kali pusing tempat same pastu aku decide besok je la pegi cari.\
balik rumah da penat.emo sikit.banyak kot + cuace panas.terus taded mood nk main bola.
apeeeee laaaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment